0 تا 100 عکاسی از محصولات با خیمه عکاسی
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

0 تا 100 عکاسی از محصولات با خیمه عکاسی

لایت باکس یا همان خیمه عکاسی را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین ابزارها در دنیای تصاویر دیجیتال و فروشگاه‌های اینترنتی دانست.

امروزه پیشرفت فنّاوری سبب شده تا وقتی به حوزه محصولات دیجیتال مانند دوربین ورود می‌کنیم. تنها با چند مدل محدود دوربین روبرو نشویم.

درواقع بسیاری از گجت‌ها، دستگاه‌ها، سیستم‌ها و ابزارها برای آسان‌تر شدن استفاده از انواع دوربین‌های دیجیتال طراحی و ساخته‌شده‌اند. اما هرکدام از این گجت‌ها در بسیاری از موارد به‌تنهایی کاربرد ندارند و شما نیاز به تجهیزات نورپردازی و حرکتی و حتی پایه و استند خواهید داشت.

یکی از مهم‌ترین‌ها در این زمینه که امروزه کاربردهای فراوانی داشته و توسط عکسان بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد خیمه عکاسی می‌باشد.

در ادامه بیشتر با کاربردهای خیمه عکاسی آشنا می‌شویم و اطلاعاتی نیز در این مورد به شما شرح می‌دهیم

کاربردهای خیمه عکاسی

از خیمه عکاسی در موارد زیادی استفاده می‌شود. عمده‌ترین آن مربوط به‌عکس برداری دیجیتال در محیط مملو از نور و در شرایطی است که قصد شما ثبت تصویر از یک محصول است.

در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و پیج‌های اینستاگرام شما مشاهده می‌کنید که تصاویر باکیفیت و شفافیت بالا ثبت‌شده است. ضمن این‌که امکان ثبت تصاویر ماکرو به‌صورت تبلیغاتی برای بنرها و حذف بخش‌های اضافه آن نیز ویژگی‌های کلیدی دیگری است که موجب محبوبیت خیمه عکاسی در ایران شده.

مزایای استفاده از لایت باکس

به‌طورکلی استفاده از خیمه عکاسی مزایای زیادی دارد که در ادامه آن‌ها را برمی‌شماریم. خیمه نور عکاسی درواقع جایگزین مناسبی برای فلاشرهای دوربین است. فلاش‌های اکسترنال در یک محیط باز که تجمع نور در آن وجود ندارد عملکرد خوبی ندارند.

در این صورت سایه‌ها نیز روی یک سطح یکنواخت زاویه و بازتاب خوبی ندارند و وقتی شما بدون استفاده از لایت باکس، عکاسی کنید مشکلی که پیش می‌آید مربوط به تیره شدن سطح و افتادن سایه روی محصول موردنظرتان است.

احتمالاً برای شما پیش‌آمده است که از فلاش‌ها در ثبت تصاویر حتی موبایل استفاده کرده‌اید و جلوه‌ای از نور مانند یک‌لایه سطح جسم و یا محصول شمارا پوشانده است. تراز سفیدی و یا همان وایت بالانس در این تصاویر به هم می‌ریزد و همین موجب می‌شود شما در عکاسی یک محصول تجاری با مشکل مواجه شوید.

خیمه‌ عکاسی درواقع یکی از روش‌های جذب مشتری که به‌واسطه ثبت تصویر باکیفیت از محصول برای معرفی یا پرزنت کردن است هستند و قطعاً در عکاسی‌های تبلیغاتی برندهای بزرگ و فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون و علی‌بابا و... از خیمه‌ عکاسی استفاده می‌نمایند.

 

شرایط استفاده حرفه‌ای از خیمه عکاسی

کار با خیمه‌ عکاسی بسیار آسان است. یک دهانه برای ثبت تصاویر و قرارگرفتن دوربین پیش و روی آن‌ها در نظر گرفته‌شده است که شما می‌توانید از آن در هر زاویه‌ای استفاده کرده و برای این کار تنها جهت خیمه‌ عکاسی را تغییر دهید. معمولاً برای گرفتن بهترین تصاویر در خیمه عکاسی شما نیاز به دو یا چند المان نور و منبع اصلی فلاش خواهید داشت.

نورهای استودیویی چند ویژگی مثبت دارند، بهره‌گیری از کلوین یکسان با نور خورشید و همین‌طور شدت مناسب و کافی و درنهایت خروجی باکیفیت عالی و استاندارد.

همین‌طور موضوع دیگری وجود دارد و آن هم مربوط به کیفیت تابش و حفظ نور در انواع لایت باکس‌ها می‌باشد. درصورتی‌که لایت باکس شما اورجینال و باکیفیت نباشد قطعاً تصاویر درست شبیه چیزی که در اینترنت مشاهده کنید نخواهد شد. مسئله مهم این است که نور شما هدر خواهد رفت.

نکات مهم در مورد انتخاب خیمه عکاسی

موضوع مهم این است که خیمه عکاسی در اندازه‌ها و استانداردهای مختلف در دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. اما همیشه یک اصل را به یاد داشته باشید.

در هنگام خرید و اجاره خیمه عکاسی حتماً سایزی را انتخاب کنید که 15 تا 20 سانتی‌متر بزرگ‌تر از محصول شما باشد. معمولاً برای گجت ها، گوشی‌های موبایل  و... لایت باکس‌های 50 در 50 گزینه‌های بسیار مناسب‌تری هستند.

ضمن این‌که اگر قصدتان خرید خیمه عکاسی است بهترین گزینه بزرگ‌ترین خواهد بود. چون برخی موارد نیاز است که شما محصولی خارج از عرف را بنابه‌درخواست مشتری عکاسی کنید. بخصوص که اگر عکاس حرفه‌ای و یا صاحب استودیو هستید این مورد بیشتر متوجه شما خواهد بود.

انتخاب خیمه عکاسی تاشو و سبک

موضوع بعدی حمل‌ونقل و طراحی تاشوی این خیمه عکاسی است. بسیاری از مدل‌های لایت باکس در بازار قابلیت تاشو و جمع‌شو دارند که البته حمل‌ونقل آن‌ها را نیز آسان‌تر می‌کند. اگر بنا به فعالیت خود مدام نیاز دارید که این لایت باکس‌ها را جابه‌جا کنید. بهتر است این موارد را انتخاب فرمانید.

ضمن این‌که بازکردن این نوع از خیمه‌ها معمولاً آسان است و با هر بار باز و بسته کردن مشکلی نیز برای آن پیش نمی‌آید.

در بازار البته خیمه‌های عکاسی نیز وجود دارد که درون خود به‌صورت توکار دارای روشنایی‌های ال‌ای‌دی یا اس‌ام‌دی هستند. این محصولات معمولاً کار شمارا آسان‌تر می‌کنند و منبع نور خود را درون خود قرار داده‌اند.

چرا باید از لایت باکس استفاده کنیم؟

اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین موضوع در مورد انتخاب خیمه عکاسی یا همان لایت باکس مربوط به تنظیم نور محیط است.

وقتی شما قصد عکاسی از یک محصول رادارید و می‌خواهید تصویر نهایی را با ابزارهای مونتاژ مانند فتوشاپ ویرایش کنید نیاز است که میزان نور به شکل سنجیده‌ای اندازه باشد. پس‌ازآن تصاویر باید به شکل شارپ ثبت‌شده تا شما در حین حذف بک‌گراند و یا قسمتی از آن‌ها با مشکل مواجه نشوید.

می‌توانید با استفاده از لایت باکس‌ها سردی و گرمی نور را تغییر دهید. درنهایت عکس خروجی برای پست‌های شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت فروشگاهی بهترین عملکرد را داشته باشد.

راهنمای اجاره خیمه عکاسی و تجهیزات فیلم‌برداری

اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای اجاره دوربین و دوربین‌های فیلم‌برداری هستید. و می‌خواهید با یک تیر چند نشان بزنید و تمامی گجت ها، ابزارها و اکسسوری‌های دوربین‌های عکاسی را به‌صورت یکجا داشته باشید مکث‌ شاپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قطعاً یکی از بزرگ‌ترین معضلات در مورد اجاره این‌گونه تجهیزات کیفیت و همین‌طور قیمت است.

شفاف‌سازی و ثبت قیمت‌ها روی پرتال و وبگاه رسمی و همین‌طور استفاده از بروزترین تجهیزات ولایت روم‌ها و خیمه‌های عکاسی در ابعاد مختلف ازجمله دیگر خدماتی است که این نام با تضمین بهترین قیمت و اصالت کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

موضوع مهم دیگر این است که عملیات اجاره این تجهیزات و دستگاه‌ها دردسر زیادی نداشته باشد. شما می‌توانید مدل‌های مختلف دوربین‌های عکاسی کانن، نیکون، سونی و... انواع موارد موردنیاز ثبت تصاویر را در مدت موردنظر کرایه کرده و از ثبت تصاویر درست باسلیقه و نیاز خودتان لذت ببرید.

کرایه لایت باکس برای عکاسی محصولات

اگر در فروشگاه اینترنتی خود محصولاتی را به فروش می‌رسانید، باید بدانید که یکی از اصول موفقیت در این زمینه ثبت تصاویر یکتا و غیر کپی می‌باشد. قطعاً منطقی نیست که برای یک‌بار عکاسی از چند سری محصول شما تجهیزات گران‌قیمت عکاسی و فیلم‌برداری مانند دوبین‌های عکاسی، سه‌پایه و خیمه عکاسی بخرید. می‌توانید با هزینه‌ای ناچیز تمامی این موارد را اجاره کرده و درنهایت تصاویر را نزد خود داشته باشید.

اگر نیاز به‌عکس بدون سایه و بخش‌های اضافه جهت ویرایش و استفاده روی بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی دارید. قطعاً به یک لایت باکس یا همان خیمه عکاسی نیاز خواهید داشت.

لایت روم‌های پرتابل بهترین گزینه و انتخاب برای شما هستند. مزایای استفاده از آن حمل‌ونقل آسان و همین‌طور امکان برپایی و نصب در هر محیطی است. ضمن این‌که جمع‌آوری این محصول نیز در کم‌ترین زمان ممکن قابل انجام هست.

شما حتی می توانید از خیمه عکاسی برای عکاسی محصولات با موبایل نیز استفاده کنید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.